Вибірковий модуль "Веб технології"
Завантажити підручник
Зміст навчального матеріалу
Відеопояснення виконання практичних робіт
_________________________________________________________________________
УРОК 1. Основні тренди у вебдизайні
1. Переглянути презентацію
https://drive.google.com/file/d/1Xm6M9LV6NCHtghSMlLoPZ_JpgWdlpYX1/view
2. Приклад анімованої візуалізації https://he.net/3d-map/
2. Приклад анімованої візуалізації https://he.net/3d-map/
Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
1. Запишіть опорний конспект.
2. Наведіть приклади використання штучного інтелекту в сучасних онлайн-платформах.
3. Виконайте інтерактивні вправи:
https://learningapps.org/view7657063
https://learningapps.org/view21246349
https://learningapps.org/view7657063
https://learningapps.org/view21246349
_______________________________________________________________________
УРОК 2. Види та типи сайтів. Цільова аудиторія
Працюємо з підручником
Працюємо з підручником
1. Переглянути презентацію https://docs.google.com/presentation/d/16An6L1ku7kQBrNgZbyWM-Y58q7-qPpCA/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
2. Ознайомитися з класифікацією сайтів (підручник, ст. 13).
3. Створити у WPS Office схему класифікації сайтів.
Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
1. Запишіть опорний конспект.
2. Наведіть приклади перспективних способів збирання інформації про цільову аудиторію?
__________________________________________________________________________
УРОК 3. Інформаційна структура сайту.
Працюємо з підручником
Працюємо з підручником
1. Переглянути презентацію https://drive.google.com/file/d/10mreMoZtcVge3tNBlr3XPkjoF-j7bnSO/view
2. Ознайомитися зі структурою комерційного сайту (підручник, ст. 23).
3. Дайте характеристику сайтів Х - mind та Draw.io
3. Дайте характеристику сайтів Х - mind та Draw.io
4. Створити у WPS Office структуру сайту - візитки.
Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
2. Поміркуйте, яка структура характерна для будь-якого сайту. Опишіть цю структуру.
3. Виконайте інтерактивну вправу
https://learningapps.org/view23474212
https://learningapps.org/view23474212
___________________________________________________________________________
УРОК 4. Практична робота. Створення інформаційної структури сайту.
1. Переглянути https://youtu.be/hHoLO2uejXM?si=52eYzeQDMnGUld6k
2. Ознайомитися зі структурою комерційного сайту (підручник, ст. 23).
3. Працюйте із сайтами Х - mind або Draw.io
3. Працюйте із сайтами Х - mind або Draw.io
Домашнє завдання
1. Виконайте практичну роботу. Надішліть знімок з екрана в Classroom
__________________________________________________________________________
УРОК 5. Технології розробки сайтів. Інструменти веброзробника
Працюємо з підручником "Веб технології", 10 клас, параграф 1.4 (ст. 29).
Працюємо з підручником "Веб технології", 10 клас, параграф 1.4 (ст. 29).
1. Переглянути презентацію
https://docs.google.com/presentation/d/12wu4J5duDieG82JGMYwPVZhljkQXDHMz/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
https://docs.google.com/presentation/d/12wu4J5duDieG82JGMYwPVZhljkQXDHMz/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
2. Знайдіть в Інтернеті відомості про інструменти веброзробника, логотипи яких наведено на рис. 1.30 (ст. 32) у підручнику.
3. Ознайомтеся із найпопулярнішими редакторами кодів.
Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
2. Поміркуйте! У чому полягає різниця між роботою вебдизайнера і веброзробника?
3. Виконайте інтерактивну вправу:
https://learningapps.org/view31699646
https://learningapps.org/view30276516?authuser=0
https://learningapps.org/view31699646
https://learningapps.org/view30276516?authuser=0
__________________________________________________________________________
УРОК 6. Мова гіпертекстової розмітки
1. Переглянути презентацію
https://docs.google.com/presentation/d/1Uzg1kqGbPJzCSRkTC57mCObTi1sJmQFU/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
2. Переглянути запропоновані відео:
https://docs.google.com/presentation/d/1Uzg1kqGbPJzCSRkTC57mCObTi1sJmQFU/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
2. Переглянути запропоновані відео:
WWW виповнилося 25 років https://youtu.be/o6cM2UYilNg?si=Bcz5eh6H6A6QWdSV
Мова гіпертекстової розмітки https://youtu.be/t3TuI3dYYLg?si=C5jcFXxf53vDpLET
Тім Бернерс-Лі: Світова мережа наступного покоління
https://youtu.be/E_84UNQpVmI?si=eYADbUVZzjOWXScE
Тім Бернерс-Лі: Світова мережа наступного покоління
https://youtu.be/E_84UNQpVmI?si=eYADbUVZzjOWXScE
3. Завдання для самостійного виконання (підручник, ст. 41). Виконати в Notepad++
Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
2. Знайдіть в інтернеті відомості про Тіма Бернерс-Лі, зробіть коротке повідомлення.
3. Виконайте інтерактивну вправу: https://learningapps.org/view28088471
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
УРОК 7. Каскадні таблиці стилів
1. Переглянути презентацію
https://docs.google.com/presentation/d/1cGeUuy20RJqiiD5PKpDmjfCg2S5fo1TB/edit?usp=sharing&ouid=110873064889365226992&rtpof=true&sd=true
2. Переглянути запропоноване відео:
https://docs.google.com/presentation/d/1cGeUuy20RJqiiD5PKpDmjfCg2S5fo1TB/edit?usp=sharing&ouid=110873064889365226992&rtpof=true&sd=true
2. Переглянути запропоноване відео:
Каскадні таблиці стилів https://youtu.be/_Th3LSw0kSg?feature=shared
3. Дайте відповіді на запитання для перевірки знань (ст. 49).
Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
2. Виконати завдання для самостійного виконання (ст. 50).
3. Виконайте інтерактивні вправи: https://learningapps.org/view32651395
https://learningapps.org/view24248629
https://learningapps.org/view23561845
_________________________________________________________________________
https://learningapps.org/view24248629
https://learningapps.org/view23561845
_________________________________________________________________________
УРОК 8. Проєктування та верстка вебсторінок
1. Переглянути презентацію https://docs.google.com/presentation/d/1vTU5f_VcTCv-eOq6wlBlRsTpvb57HFfj/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
2. Переглянути запропоноване відео:
2. Переглянути запропоноване відео:
Проєктування та верстка вебсторінок https://youtu.be/6EMfwsh1440?feature=shared
3. Дайте відповіді на запитання для перевірки знань (ст. 61).
Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
2. Виконати завдання для самостійного виконання (ст. 61).
3. Виконайте інтерактивні вправи: https://learningapps.org/view32799243
https://learningapps.org/view8324592
https://learningapps.org/view8324592
__________________________________________________________________________
УРОК 9. Адаптивна верстка
1. Переглянути презентацію https://docs.google.com/presentation/d/1ZH_zUsRjpn-tiWu08ALQFzi_oRVDu_4a/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
2. Переглянути запропоноване відео:
2. Переглянути запропоноване відео:
Адаптивна верстка https://youtu.be/mPXgoVcXvpg?feature=shared
3. Дайте відповіді на запитання для перевірки знань (ст. 71).
Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
2. Виконати завдання для самостійного виконання (ст. 71).
3. Виконайте інтерактивну вправу: https://learningapps.org/view23671322
4. Гра Kahoot https://kahoot.it/challenge/04891693?challenge-id=32fabb9f-b191-4196-b658-3b0a3f9b0994_1709058804431
5. Спробуйте свої сили в грі Flexbox Froggy, де потрібно допомагати жабеняті Фрогі та його друзям написанням css-коду (https://flexboxfroggy.com/#uk). Пройдіть перші шість рівнів. Скриншот результату надішліть в Classroom.
__________________________________________________________________________
УРОК 10. Кросбраузерність
1. Переглянути презентацію
https://docs.google.com/presentation/d/1WszbMgOD7mZAYsf7VdFueuAgF_t3771K/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
2. Переглянути запропоноване відео:
https://docs.google.com/presentation/d/1WszbMgOD7mZAYsf7VdFueuAgF_t3771K/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
2. Переглянути запропоноване відео:
Кросбраузерність https://youtu.be/_SEeVayG238?feature=shared
Відео «Завантаження: правдива історія Інтернету» (Download: The True Story of the Internet)
3. Інструменти CSS: скинути CSSВідео «Завантаження: правдива історія Інтернету» (Download: The True Story of the Internet)
Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
2. Дайте відповіді на запитання для перевірки знань (ст. 79).
3. Виконайте інтерактивну вправу: https://learningapps.org/view7350438
4. Гра Kahoot https://kahoot.it/challenge/08466873?challenge-id=32fabb9f-b191-4196-b658-3b0a3f9b0994_1709232421017
5. Спробуйте свої сили в грі Flexbox Froggy, де потрібно допомагати жабеняті Фрогі та його друзям написанням css-коду (https://flexboxfroggy.com/#uk). Пройдіть перші шість рівнів. Скриншот результату надішліть в Classroom.
____________________________________________________________________________
1. Повторіть параграфи 2.1- 2.5.
2. Виконайте інтерактивні вправи (призначення тегів).
https://learningapps.org/view24870988
3. Виконайте практичне завдання, використовуючи інструкцію із сайту.
https://itinschool.com.ua/stvorennya-veb-storinky-zasobamy-movy-html/
4. Надішліть в Класрум скриншот екрана монітора (або файл із сайтом).
2. Виконайте інтерактивні вправи (призначення тегів).
https://learningapps.org/view24870988
3. Виконайте практичне завдання, використовуючи інструкцію із сайту.
https://itinschool.com.ua/stvorennya-veb-storinky-zasobamy-movy-html/
4. Надішліть в Класрум скриншот екрана монітора (або файл із сайтом).
______________________________________________________________________________
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ
______________________________________________________________________________
УРОК 12. Графіка для веб-середовища
1. Переглянути презентацію https://docs.google.com/presentation/d/1NcyJKPOLgvG4uK7DVuzUUJ-bAPYU1D5g/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
2. Переглянути запропоноване відео.
2. Переглянути запропоноване відео.
Графіка для веб-середовища https://youtu.be/erl2rkRE_pk?feature=shared
3. Дайте відповіді на запитання для перевірки знань (ст. 86).
Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
2. Виконати завдання для самостійного виконання (ст. 86).
https://www.youtube.com/watch?v=drnc3W3JAyQ&authuser=0
https://www.youtube.com/watch?v=drnc3W3JAyQ&authuser=0
3. Виконайте інтерактивну вправу: https://learningapps.org/view23682398
________________________________________________________________________________
УРОК 13. Анімаційні ефекти
1. Переглянути презентацію
https://docs.google.com/presentation/d/1zz7_Ey7-J4HjwG_-0FAs8Af5tisKhqKD/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
2. Переглянути запропоноване відео.
2. Переглянути запропоноване відео.
Анімаційні ефекти https://www.youtube.com/watch?v=27hZttLhoIU&authuser=0
3. Дайте відповіді на запитання для перевірки знань (ст. 86).
Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
2. Виконати завдання практичної роботи (ст. 93).
https://youtu.be/1A_D8ImKW6k?feature=shared
https://youtu.be/1A_D8ImKW6k?feature=shared
3. Виконайте інтерактивну вправу: https://learningapps.org/view8799942
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
УРОК 14. Мультимедіа на веб-сторінках
1. Переглянути презентацію
https://docs.google.com/presentation/d/1Je433g20pVJO8cZ68NGnw1IvZp5mm3WV/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
https://docs.google.com/presentation/d/1Je433g20pVJO8cZ68NGnw1IvZp5mm3WV/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
2. Переглянути запропоноване відео.
Мультимедіа https://youtu.be/W-n1CggKvvs?feature=shared
3. Ознайомитися із навчальними матеріалами https://dystosvita.org.ua/mod/page/view.php?id=1319
3. Ознайомитися із навчальними матеріалами https://dystosvita.org.ua/mod/page/view.php?id=1319
Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
2. Дайте відповіді на запитання для перевірки знань (ст. 100).
3. Виконайте інтерактивні вправи: https://learningapps.org/view33567018
https://learningapps.org/view14736966
https://learningapps.org/view14736966
ДОДАТКОВО
Переглянути відео https://drive.google.com/drive/folders/16V5-v2GkJZZ0OD-M8MuohMpTmVmDSy5y
_______________________________________________________________________________
Переглянути відео https://drive.google.com/drive/folders/16V5-v2GkJZZ0OD-M8MuohMpTmVmDSy5y
_______________________________________________________________________________
УРОК 15. Застосування мультимедіа на веб-сторінках (Практичне заняття)
Працюємо з підручником "Веб технології", 10 клас, параграфи 3.1 - 3.3 (ст. 84-100).
1. Повторити параграфи 3.1- 3.3
2. Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6975934
3. Виконайте практичне завдання.
ВІДЕО-допомога виконання практичного завдання:
https://youtu.be/3sOiL0w8-Tk?feature=shared
1. Повторити параграфи 3.1- 3.3
2. Виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6975934
3. Виконайте практичне завдання.
ВІДЕО-допомога виконання практичного завдання:
https://youtu.be/3sOiL0w8-Tk?feature=shared
ДОДАТКОВО
Переглянути відео https://drive.google.com/drive/folders/16V5-v2GkJZZ0OD-M8MuohMpTmVmDSy5y
Переглянути відео https://drive.google.com/drive/folders/16V5-v2GkJZZ0OD-M8MuohMpTmVmDSy5y
_______________________________________________________________________________
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ
______________________________________________________________________________
1. Повторити параграф 4.6 (ст. 137).
2. Створюємо сайт на Webmode https://www.webnode.com/uk/
https://youtu.be/w1SXH_uBhOQ?feature=shared
АБО
Створюємо сайт на Onepage https://onepage.io/uk?via=svidersky
Виконуємо індивідуальний навчальний проєкт.
https://youtu.be/0-YteQHyETY?feature=shared
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ. Створення та наповнення сайтів
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6214412
3. Виконати інтерактивну вправу
2. Розробники Code Combat пропонують вчитися програмуванню, захоплюючи землі і перемагаючи ворогів в кращих традиціях RPG. Починати грати можна «з нуля», не маючи про програмування жодного уявлення. Користувач може вибрати мову програмування, яку хоче освоїти: Python або JavaScript. Рівні гри збудовані як хороший курс програмування з наростаючою складністю. Вам належить стати чарівником, який за допомогою програмного коду змінює навколишній світ. На кожному рівні перед гравцем ставиться певне завдання - наприклад, знайти гриб, який допоможе перемогти людожера, повести в бій солдат або вибратися з в'язниці. На початку все просто, ви пишете код і відразу бачите на екрані, як він буде виконуватися. Потім завдання стають складнішими, і вам доводиться думати все більше і більше. Гра має 80 безкоштовних рівнів і відкритий програмний код. Сотні гравців з різних країн доклали свій талант до того, щоб CodeCombat став краще. Саме завдяки цьому світ воїнів і магів виявився швидко переведений на різні мови.
Спробуйте!
https://codecombat.com/play?authuser=0
Обчислення у запитах
https://docs.google.com/document/d/1pKvhyTC3uH0hYB0xsnEbrmt9GQxz3EjJEKVqjhqdRHM/edit?usp=sharing
УРОК 16. Практична робота №11. Застосування мультимедіа на веб-сторінках
1. Повторіть параграфи 3.1- 3.3.
2. Продовжуємо роботу над практичними завданнями та власним сайтом.
ВІДЕО-допомога виконання практичного завдання:
https://youtu.be/3sOiL0w8-Tk?feature=shared
ВІДЕО-допомога виконання практичного завдання:
https://youtu.be/3sOiL0w8-Tk?feature=shared
ВІДЕО-допомога для виконання практичної роботи:
https://youtu.be/YYCRmU1yFtM?feature=shared
https://youtu.be/YYCRmU1yFtM?feature=shared
ДОДАТКОВО
Виконайте практичне завдання, використовуючи інструкцію із сайту.
https://itinschool.com.ua/stvorennya-veb-storinky-zasobamy-movy-html/
Надішліть в Класрум скриншот екрана монітора (або файл із сайтом).
Виконайте практичне завдання, використовуючи інструкцію із сайту.
https://itinschool.com.ua/stvorennya-veb-storinky-zasobamy-movy-html/
Надішліть в Класрум скриншот екрана монітора (або файл із сайтом).
______________________________________________________________________________
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ
______________________________________________________________________________
УРОК 17. Об'єктна модель документа
1. Переглянути презентацію
https://docs.google.com/presentation/d/1sl_N5oL4qNj_ESaFbEUl0FFILngKf7qW/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
https://docs.google.com/presentation/d/1sl_N5oL4qNj_ESaFbEUl0FFILngKf7qW/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
2. Переглянути запропоноване відео.
а) https://youtu.be/unBqzt32-lw?feature=shared (EdEra)
а) https://youtu.be/unBqzt32-lw?feature=shared (EdEra)
б) https://youtu.be/dyaUBNK1O3c?feature=shared (Дист Освіта)
в) https://youtu.be/bgDSyxDwrGM?feature=shared
в) https://youtu.be/bgDSyxDwrGM?feature=shared
3. Дайте відповіді на запитання для перевірки знань (ст. 108).
4. Яка організація і чому запропонувала стандарт DOM?
4. Яка організація і чому запропонувала стандарт DOM?
Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
2. Виконайте інтерактивні вправи: https://learningapps.org/view23684181
https://learningapps.org/view17727560?authuser=0
https://learningapps.org/view17727560?authuser=0
3. Додатково ознайомтеся з Онлайн-курсом «Основи веб-розробки».
У безкоштовному онлайн-курсі «Основи веб-розробки» ти ознайомишся з теоретичними та практичними аспектами фронтенд-розробки, навчишся створювати власні веб-сайти та адаптувати їх під власні потреби.
Записатися на курс https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EDERA_BBF+WEB+2019/about
________________________________________________________________________________
https://docs.google.com/presentation/d/1szi-6X_YZOsIg6QYdFeLLhcE1o631N8E/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
2. Подивіться запропоноване відео https://youtu.be/8sX0dHzuPVE?feature=shared
У безкоштовному онлайн-курсі «Основи веб-розробки» ти ознайомишся з теоретичними та практичними аспектами фронтенд-розробки, навчишся створювати власні веб-сайти та адаптувати їх під власні потреби.
Записатися на курс https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EDERA_BBF+WEB+2019/about
________________________________________________________________________________
УРОК 18. Веб-програмування та інтерактивні сторінки
Працюємо з підручником "Веб технології", 10 клас, параграф 4.2 (ст. 109).
1. Переглянути презентаціюПрацюємо з підручником "Веб технології", 10 клас, параграф 4.2 (ст. 109).
https://docs.google.com/presentation/d/1szi-6X_YZOsIg6QYdFeLLhcE1o631N8E/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
2. Подивіться запропоноване відео https://youtu.be/8sX0dHzuPVE?feature=shared
3. Дайте відповіді на запитання для перевірки знань (ст. 112)
_________________________________________________________________________________
https://docs.google.com/presentation/d/1u17jiEJxzVPX1fa2LSdgK74REGd4hwa4/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
2. Подивіться запропоноване відео:
Відео від Прометеус https://youtu.be/1c-Po_hazgQ?si=DoQmKJFvEUihOBce
https://www.youtube.com/watch?v=VL_wI54RQs8&authuser=0
2. Виконати практичну роботу, використовуючи сайти:
ho.ua проект успішно працює з серпня 2005 року https://ho.ua/uk/?authuser=0
АБО
https://kahoot.it/challenge/06484748?challenge-id=f1b0ea7a-00f4-4f7d-b425-69d4891193a3_1713896331614
__________________________________________________________________________________
Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
2. Виконайте інтерактивні вправи: https://learningapps.org/view8483527
https://learningapps.org/view24496327
3. Виконати практичне завдання для самостійного виконання (ст. 115)
https://youtu.be/FhwYBiWovqA?feature=shared
https://learningapps.org/view24496327
3. Виконати практичне завдання для самостійного виконання (ст. 115)
https://youtu.be/FhwYBiWovqA?feature=shared
УРОК 19. Хостинг сайту
Працюємо з підручником "Веб технології", 10 клас, параграф 4.3 (ст. 117).
1. Переглянути презентаціюПрацюємо з підручником "Веб технології", 10 клас, параграф 4.3 (ст. 117).
https://docs.google.com/presentation/d/1u17jiEJxzVPX1fa2LSdgK74REGd4hwa4/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
2. Подивіться запропоноване відео:
Відео від Прометеус https://youtu.be/1c-Po_hazgQ?si=DoQmKJFvEUihOBce
Відео 1 https://www.youtube.com/watch?v=QLmexsuKJEg&authuser=0
Відео 2 https://www.youtube.com/watch?v=PKHVcxpZvi8&authuser=0
Відео 2 https://www.youtube.com/watch?v=PKHVcxpZvi8&authuser=0
3. Дайте відповіді на запитання для перевірки знань (ст. 120 (122)).
4. Знайдіть в інтернеті відомості про українських інтернет-провайдерів. Порівняйте вартість їхніх послуг. Результати подайте у вигляді інфографіки.
4. Знайдіть в інтернеті відомості про українських інтернет-провайдерів. Порівняйте вартість їхніх послуг. Результати подайте у вигляді інфографіки.
Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
2. Виконайте інтерактивну вправу: https://learningapps.org/view23575907
Додатково
Free Website Hosting https://www.infinityfree.com/
__________________________________________________________________________________
УРОК 20. П/Р Хостинг сайту. Розміщення сайту на сервері
Працюємо з підручником "Веб технології", 10 клас, параграф 4.3 (ст. 117).
1. Подивитися відео виконання практичної роботи.Працюємо з підручником "Веб технології", 10 клас, параграф 4.3 (ст. 117).
https://www.youtube.com/watch?v=VL_wI54RQs8&authuser=0
2. Виконати практичну роботу, використовуючи сайти:
ho.ua проект успішно працює з серпня 2005 року https://ho.ua/uk/?authuser=0
АБО
Free Website Hosting https://www.infinityfree.com/
Домашнє завдання
1. Знайдіть в Інтернеті відомості про українських хостинг-провайдерів.
Які із них можуть запропонувати безкоштовний хостинг для сайту.
__________________________________________________________________________________
Які із них можуть запропонувати безкоштовний хостинг для сайту.
__________________________________________________________________________________
УРОК 21. Веб-сервер та бази даних
Працюємо з підручником "Веб технології", 10 клас, параграф 4.4 (ст. 127).
Працюємо з підручником "Веб технології", 10 клас, параграф 4.4 (ст. 127).
1. Переглянути презентацію (частина 1):
https://docs.google.com/presentation/d/1HROFVSEfIIgdr2QPx8GFYEYY56xOvDnH/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
2. Подивіться запропоноване відео https://youtu.be/8DxslffFMs0?feature=sharedhttps://docs.google.com/presentation/d/1HROFVSEfIIgdr2QPx8GFYEYY56xOvDnH/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
3. Дайте відповіді на запитання для перевірки знань (ст. 132)
Вправа 2. Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
2. Виконайте інтерактивні вправи Кахут
Вправа 1.
https://kahoot.it/challenge/05277784?challenge-id=f1b0ea7a-00f4-4f7d-b425-69d4891193a3_1713896039532
Вправа 1.
https://kahoot.it/challenge/05277784?challenge-id=f1b0ea7a-00f4-4f7d-b425-69d4891193a3_1713896039532
https://kahoot.it/challenge/06484748?challenge-id=f1b0ea7a-00f4-4f7d-b425-69d4891193a3_1713896331614
__________________________________________________________________________________
УРОК 22. Взаємодія "клієнт - сервер"
1. Переглянути презентацію (частина 2):
https://docs.google.com/presentation/d/1HROFVSEfIIgdr2QPx8GFYEYY56xOvDnH/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
https://docs.google.com/presentation/d/1HROFVSEfIIgdr2QPx8GFYEYY56xOvDnH/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
2. Подивіться запропоноване відео https://youtu.be/6izSKqMmzXA?feature=shared
3. Дайте відповіді на запитання для перевірки знань (ст. 136)
Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
2. Виконайте інтерактивні вправи
Клієнт-сервер https://learningapps.org/view23686790
Мережна взаємодія https://learningapps.org/view16759656
___________________________________________________________________________________УРОК 23. Валідація сайту та збереження даних форм
1. Переглянути презентацію:
https://docs.google.com/presentation/d/1bYD3bJDXeXMYHEuoBKqAlqWvPQHdFWRi/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
https://docs.google.com/presentation/d/1bYD3bJDXeXMYHEuoBKqAlqWvPQHdFWRi/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
2. Подивіться запропоноване відео https://youtu.be/nbmYZaM_u2c?feature=shared
3. Дайте відповіді на запитання для перевірки знань (ст. 140)
Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
2. Виконайте інтерактивні вправи.
Валідація https://learningapps.org/view23687216
Додатково! Пригадати "Основні тренди у веб-дизайні" https://learningapps.org/view28739877
__________________________________________________________________________________
Додатково! Пригадати "Основні тренди у веб-дизайні" https://learningapps.org/view28739877
__________________________________________________________________________________
УРОК 24. П/Р Створення та налагодення веб-сторінки (сайту на Webnode)/
2. Створюємо сайт на Webmode https://www.webnode.com/uk/
https://youtu.be/w1SXH_uBhOQ?feature=shared
АБО
Створюємо сайт на Onepage https://onepage.io/uk?via=svidersky
___________________________________________________________________________________
УРОК 25. Прикладний програмний інтерфейс
1. Переглянути презентацію:
https://docs.google.com/presentation/d/1_G7IJ-dLYWf0Q34eFUlxrj1HkzFiFoBf/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
https://docs.google.com/presentation/d/1_G7IJ-dLYWf0Q34eFUlxrj1HkzFiFoBf/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
2. Подивіться запропоноване відео https://youtu.be/cX0A-4qtAwQ?feature=shared
3. Дайте відповіді на запитання для перевірки знань (ст. 150)
Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
2. Виконайте інтерактивні вправи.
https://learningapps.org/view21268556?authuser=0
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
УРОК 26. Виконання індивідуального навчального проєкту. Тематичне оцінювання
1. Повторити параграфи 4.1- 4.7.
2. Пройти тестування на сайті "На урок"Виконуємо індивідуальний навчальний проєкт.
Створюємо сайт на Webmode https://www.webnode.com/uk/
https://youtu.be/w1SXH_uBhOQ?feature=shared
АБО
Створюємо сайт на Onepage https://onepage.io/uk?via=svidersky
___________________________________________________________________________________https://youtu.be/w1SXH_uBhOQ?feature=shared
АБО
Створюємо сайт на Onepage https://onepage.io/uk?via=svidersky
УРОК 27. Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці
1. Подивіться запропоноване відео https://youtu.be/7bzlEcQEQXg?feature=shared
https://youtu.be/kfbBQIWuvn4?feature=shared
https://youtu.be/kfbBQIWuvn4?feature=shared
2. Дайте відповіді на запитання для перевірки знань (ст. 155)
Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
2. Виконайте інтерактивні вправи.
https://learningapps.org/view15324620
https://learningapps.org/view15324620
___________________________________________________________________________________
УРОК 28. Пошукова оптимізація і просування веб-сайтів
1. Подивіться запропоноване відео https://youtu.be/qpyA_ZXf3O4?feature=shared&t=138
https://youtu.be/TbMfJWu5cXA?feature=shared
https://youtu.be/TbMfJWu5cXA?feature=shared
2. Дайте відповіді на запитання для перевірки знань (ст. 159)
Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
2. Виконайте інтерактивні вправи.
https://learningapps.org/view23662506
https://learningapps.org/view23662506
___________________________________________________________________________________
УРОК 29. Оцінка сайту. Просування веб-сайтів
1. Подивіться запропоноване відео https://youtu.be/2DC5T-ChjDw?feature=shared
2. Дайте відповіді на запитання для перевірки знань (ст. 159)
Домашнє завдання
1. Запишіть опорний конспект.
2. Виконайте інтерактивні вправи.
https://learningapps.org/view33189903
https://learningapps.org/view33190057
https://learningapps.org/view33189903
https://learningapps.org/view33190057
___________________________________________________________________________________
УРОК 30. Навчальний проєкт "Створення та наповнення сайту"
1. Подивіться запропоноване відео
"Створення сайту засобами системи керування вмістом веб-сайтів"https://youtu.be/0-YteQHyETY?feature=shared
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ. Створення та наповнення сайтів
Створення сайту на Webmode.
АБО
Створюємо сайт на Onepage https://onepage.io/uk?via=svidersky
https://youtu.be/2DC5T-ChjDw?feature=shared
https://youtu.be/sAyZyQp3Us8?si=GiXGfQAnepdYjAiI
АБО
Створюємо сайт на Onepage https://onepage.io/uk?via=svidersky
https://youtu.be/2DC5T-ChjDw?feature=shared
https://youtu.be/sAyZyQp3Us8?si=GiXGfQAnepdYjAiI
ДОДАТКОВО ДИВИТИСЯ ВІДЕО
https://www.youtube.com/watch?v=XPwNu44cM6A&list=PLxxPga8YS0l7T1YZ-swqz7uLfchWKmYTi
https://www.youtube.com/watch?v=XPwNu44cM6A&list=PLxxPga8YS0l7T1YZ-swqz7uLfchWKmYTi
___________________________________________________________________________________
УРОК 31. Навчальний проєкт "Створення та наповнення сайту"
1. Продовжуємо працювати над створенням і наповненням сторінок свого сайту.
2. Виконати завдання тестів із сайту "На урок"
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=45111072. Виконати завдання тестів із сайту "На урок"
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6214412
3. Виконати інтерактивну вправу
___________________________________________________________________________________
УРОК 32. Презентація навчальних проєктів
1. Презентуємо власні сайти.
2. Виконати завдання тесту КАХУТ
https://kahoot.it/challenge/03920627?challenge-id=32fabb9f-b191-4196-b658-3b0a3f9b0994_1717091299908
https://kahoot.it/challenge/03920627?challenge-id=32fabb9f-b191-4196-b658-3b0a3f9b0994_1717091299908
__________________________________________________________________________________
УРОК 33. Підведення підсумків.
1. Подивитися та оцінити сайт "Зроблено в Україні. Найуспішніші українські ігри"2. Розробники Code Combat пропонують вчитися програмуванню, захоплюючи землі і перемагаючи ворогів в кращих традиціях RPG. Починати грати можна «з нуля», не маючи про програмування жодного уявлення. Користувач може вибрати мову програмування, яку хоче освоїти: Python або JavaScript. Рівні гри збудовані як хороший курс програмування з наростаючою складністю. Вам належить стати чарівником, який за допомогою програмного коду змінює навколишній світ. На кожному рівні перед гравцем ставиться певне завдання - наприклад, знайти гриб, який допоможе перемогти людожера, повести в бій солдат або вибратися з в'язниці. На початку все просто, ви пишете код і відразу бачите на екрані, як він буде виконуватися. Потім завдання стають складнішими, і вам доводиться думати все більше і більше. Гра має 80 безкоштовних рівнів і відкритий програмний код. Сотні гравців з різних країн доклали свій талант до того, щоб CodeCombat став краще. Саме завдяки цьому світ воїнів і магів виявився швидко переведений на різні мови.
Спробуйте!
https://codecombat.com/play?authuser=0
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
Відео http://commondatastorage.googleapis.com/gtv-videos-bucket/sample/BigBuckBunny.mp4
https://www.w3schools.com/html/tryit.asp?filename=tryhtml_editor
HTML https://docs.google.com/document/d/1VyikGVBRt4ZhViofFIyNGDNbHD-bQVHGNjl2xYL167s/edit?usp=sharing
Бази даних
Повторення https://docs.google.com/document/d/1BTE7yeaj5Mhj6YmpKo8kNO_kxcgtcm-UhOnp9UKf-k4/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/document/d/1pKvhyTC3uH0hYB0xsnEbrmt9GQxz3EjJEKVqjhqdRHM/edit?usp=sharing
Фільтрація та сортування даних
Табличний процесор
Вправа 12. Основні статистичні характеристики
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1pi2iv0eD9yclre72Wuksaa5wjrYmFJVAseB9ITNR81A/edit?usp=sharing
Вправа 11. Ряди даних
https://docs.google.com/spreadsheets/d/13LiRIquVNmPEtHU96MplGMLP_wjP9T71QkVWI-SAqRk/edit?usp=sharing
Вправа 10. Зведені таблиці
Для учнів 10 класу "Бази даних"
Пройти підсумкове тестування
2. https://drive.google.com/file/d/1E7rwQuEsqONrxKLzZQSWOMN402-X6zib/view?usp=sharing
3. https://learningapps.org/11486119
3. https://learningapps.org/11486119
Пройти навчальне тестування
1. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1530315
2. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1793999
2. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1793999
Виконати інтерактивну вправу
https://learningapps.org/view19541179?authuser=0
https://learningapps.org/view19541179?authuser=0
________________________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар