11 клас ЕД

 11 клас  Електронний документообіг

Відео https://www.youtube.com/playlist?list=PLfnvbsJfA2neUKvJFwZIA5RauLICNLC7g

Урок 1. Поняття документа. Призначення та класифікація документів. Документообіг.
Домашнє завдання
1. В програмі FreeMind створіть карту знань «Види документів».

Урок 2. Стиль  ділового листування
1. Подивитися відео https://youtu.be/OySjueMTl-U?si=JGGCQUXHA9BAS0wG
2. Перечитати конспект уроку. 
https://docs.google.com/document/d/1aSr_gmJViyrD2mTkkoRPOX5kg3HVAnxZ/edit?usp=sharing&ouid=110873064889365226992&rtpof=true&sd=true
Домашнє завдання
1. Виписати в зошит загальну структуру службового листа.
2. Створити документ уWPS - office. Надрукуйте службовий лист-прохання (не менше 100 слів).
Листи-прохання — поширений вид ділового листування. Ці послання використовуються при зверненні однієї організації до іншої з проханням надання послуги, узгодження дій, отримання відомостей про товар тощо.

Урок 3. Логічні елементи тексту. Шаблони
Як оформити службовий лист за новим стандартом?
https://e.dilovodstvo.com/dilovodstvo-2023-1/oformlennya-sluzhbovykh-lystiv-za-novym-standartom
Ділове листування – зразки службових листівДомашнє завдання.
1. Виписати в зошит про Три логічні елементи тексту.
2. Виконайте завдання. Складіть складний службовий лист.
https://docs.google.com/document/d/1AjPlT-S3gJ_WHI8Vsfim9UIEJwhKdM9M/edit?usp=sharing&ouid=110873064889365226992&rtpof=true&sd=true
3. При складанні тексту документа мають виконуватися вимоги, найголовніші з яких зобразіть на Ментальній карті (наприклад, Bubbl.us https://bubbl.us/)

Урок 4. Реквізити документа.
Домашнє завдання.
1. Перечитайте конспект уроку 4. та запишіть в зошит 10 найважливіших Правил оформлення сторінки документа.
2. Перегляньте відео.https://youtu.be/ZomqW8j47Ak Сформулюйте та запишіть в зошит ТОП -10 змін ДСТУ щодо оформлення докуменів.
3. Практична робота. Надішліть Google - документ із оформленим бібліографічним Списком використаних джерел, який ви сформуєте при написанні реферату з теми, яка вас цікавить.

Урок 5. Правила оформлення письмової роботи
Домашнє завдання.
1. Перечитайте конспект Уроку 5 та запишіть в зошит 10 найважливіших Правил оформлення письмової роботи.
2. Практична робота. https://www.tiktok.com/safety/uk-ua/privacy-and-security-on-tiktok/
Надішліть Google - документ із рефератом на тему "Приватність та безпека в TikTok", в якому врахуйте правила та вимоги до оформлення письмової роботи.
3. Перегляньте відео "Соціальна дилема" https://youtu.be/LQHpmd6IOGs.
4. 8 лютого - День безпечного Інтернету  https://youtu.be/DjjYSRNAJgI

Урок 6. Тематична робота "Документи та документообіг"
Перегляньте відео https://youtu.be/3gKsX3nPaO8
Питання для виконання тематичної роботи

Урок 7. Системи управління електронними документами
Подивитися відео https://youtu.be/rwf693A2dn0?feature=shared
Презентація до уроку https://docs.google.com/presentation/d/1gh-ARvsoVXQwZYyDjrViN1qyNCElQ9jq/edit?usp=sharing&ouid=110873064889365226992&rtpof=true&sd=true
Перелік протестованих систем електронного документообігу https://se.diia.gov.ua/sedlist
Домашнє завдання.
1. Перечитайте конспект Уроку 7. Запишіть в зошит План уроку.
2. Перегляньте презентацію. Запишіть в зошит назви найпопулярніших СЕД. Ознайомтеся із сайтами СЕД.
3. Практична робота. Ознайомтеся із сайтом ЄДЕБО https://info.edbo.gov.ua/ .
Інструкція з реєстрації електронних кабінетів НМТ -2024
https://youtu.be/Cz8Hv-7JnDU?si=56hs2mBJcfViW-l7

Урок 8. Технічні засоби обробки документів. Офісна техніка
1. Переглянути навчальну презентацію до уроку.
https://drive.google.com/file/d/1A6cf7Woadwt5AsG2B0KncCbqRD9dB_gb/view
2. Прочитати навчальні матеріали до теми та записати в зошит опорний конспект.
https://drive.google.com/file/d/1b5aFgIjIMqcm_Bu5_mkAtmvwrNMt543m/view
Практичне завдання
Виконати інтерактивну вправу https://learningapps.org/view30417521
Ознайомтеся з текстовими онлайн-редакторами "8 кращих текстових редакторів онлайн"
https://headtechnology.com.ua/109-8-krashchikh-tekstovikh-redaktoriv-onlayn.html
За допомогою одного з них створити повідомлення на тему «3 D принтер» або «Правила введення тексту».
Надіслати скриншот екрана з виконаним практичним завданням.

Урок 9. Програмні засоби обробки документів. Комунікаційні технології. 
1. Ознайомтеся з Опорним конспектом, опублікованим на сайті INFORMASCHKA.
https://sites.google.com/view/informaschka2020/. Перегляньте навчальну презентацію.
2. Користуючись цим сайтом та іншими джерелами Інтернету підготуйте та запишіть в зошит інформаційне повідомлення про найпоширеніші програмні засоби, які використовують для обробки документів та інформації.
3. Завантажте документ “Цікавинки”із сайту.
https://drive.google.com/file/d/1mvunNuEH5KinO1ZXQ5Rsef4QgmAZV3DA/view
4. Відкрийте його у програмі WPS або Google-документах. Відформатуйте згідно з вимогами, наведеними у таблиці "Завдання"  https://drive.google.com/file/d/1Zk4iCIcJ7GTCCdTAqpsD2qWr87iFFCCn/view
5. Надішліть готову роботу або посилання на неї з Google-диска в Classroom.
6. Виконати інтерактивну вправу та надіслати скриншот.
https://learningapps.org/view29381226


Урок 10. Тематична робота "Технічні та програмні засоби обробки документів"
1. Виконайте інтерактивні вправи:
https://learningapps.org/view4039582
https://learningapps.org/view7761624
https://learningapps.org/view20272959?authuser=0
2. Виконайте завдання тесту:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4041193
3. Практичне завдання «Створення та пересилання документів». Інформашка
Завдання завантажити, виконати, зберегти у власну папку.
https://docs.google.com/document/d/1PHvZLCZK3o85X65kNemoilq4meayAoxz/edit?usp=sharing&ouid=110873064889365226992&rtpof=true&sd=true


Урок 11. Електронний документ та його ознаки
1. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=bOZacHJnW7I&authuser=0
2. Перечитайте конспект
https://drive.google.com/file/d/1UegpXBKvQnhxeCsj7IiSFPgacM_2ifXF/view
Або користуйтеся презентацією.
https://drive.google.com/file/d/1w6DgGWZuc0VY4CNgfzfUpA49Txqkg4L2/view
Запишіть в зошит основні поняття.
3. Виконайте інтерактивну вправу https://learningapps.org/view30144174
4. Надішліть фото сторінки зошита та скриншот виконаної інтерактивної вправи в Classroom.
5. Створити карту знань "Принципи електронного документообігу". Три сервіси для створення інтелект-карт. Використайте один із сервісів https://vseosvita.ua/c/pedagogy/post/38149


Урок 12. Електронний цифровий підпис
1. Перегляньте відео https://youtu.be/x09KdnaYc28?feature=shared
https://www.youtube.com/watch?v=j4pRVkz_wBg&authuser=0
https://www.youtube.com/watch?v=K-QPUXGImu0&authuser=0
2. Перегляньте презентацію https://docs.google.com/presentation/d/1eZDhJTfUBkd04gclY-KsHJKTFqbBXPim/edit?usp=sharing&ouid=105877202724651622658&rtpof=true&sd=true
3. Виконайте інтерактивні вправи про класифікацію ключів та ЕЦП.
https://learningapps.org/watch?v=pr34c4owk19&authuser=0
https://learningapps.org/view19676850?authuser=0
4. Запишіть у зошит опорний конспект. Як отримати особистий ключ?
5. Надішліть фото сторінки зошита.


Урок 13. OCR - технології для розпізнавання паперових документів
1. Перегляньте презентацію на сайті (урок 14).
3. Надішліть фото сторінки зошита.
4. Виконайте інтерактивну вправу та надішліть скріншот.

Урок 14. Електронний офіс. Забезпечення конфіденційності електронних документів
1. Подивитися відео https://youtu.be/EaPseM9TO_w?si=iIXm_noLw0Kmna1f
2. Впровадження електронних офісів стало реальністю завдяки досягненням в галузях виробництва комп’ютерної техніки та високоефективних засобів організаційної техніки.  Користуючись джерелами інтернету https://studfile.net/preview/9189231/, запишіть в зошит опорний конспект.
3. Надішліть в Classroom фото сторінки зошита та скріншот виконаної інтерактивної вправи.


Урок 15 - 16. Підведення підсумків. 
1. Контрольна робота з модуля "Основи електронного документообігу"
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3776482
2. Дайте письмові відповіді на питання:
   1). Що таке електронний офіс?
   2). Які стадії розвитку пройшов електронний офіс? 
   3). Назвіть основні загрози для систем електронного документообігу.
   4). Комплекс заходів щодо захисту електронної документації складається з ... ?
   5). Ідентифікація - це…
   6). Авторизація - це…
3. Робота над навчальним проєктом
Виконати практичну роботу «Маніпулювання електронними документами».
Мета: набуття практичних навичок роботи з електронними документами, використовуючи сервіси Google. В ході виконання роботи дотримуйтеся правил техніки безпеки!
Хід роботи:
1. Відкрийте свій акаунт на сайті Google.
2. Створіть на Google - диску папку «Моє рідне село» та відкрийте до неї загальний доступ усім користувачам.
3. Знайдіть в Інтернеті зображення цікавих місць вашої місцевості та завантажте їх у створену папку.
4. Створіть в сервісі Google Документи окремий документ із списком посилань на веб-ресурси, звідки було використано зображення, та помістіть в папку.
5. Підготуйте три слайди презентації про ваш населений пункт і збережіть її в папці.
6. Надайте доступ та надішліть посилання до своєї папки вчителю.

ОТЖЕ, папка, зображення, документ із посиланнями, презентація із трьох слайдів.
Успіхів у виконанні практичної роботи!


___________________________________________________________________________________

Що таке проєкт?
Читайте на сайті https://sites.google.com/view/informaschka2020/

Конспекти уроків
https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vQxAj8VC8BXUIo7ru7q9wBsvpfZwxi_1pddcM3AKw5uj8JlwTxz466qbmy7SNFv2NbWqoV21b6J0f2E/pubhtml/sheet?headers=false&gid=1666862556

№ уроку

Тема уроку

Примітка

Документи та документообіг

  1.  

Поняття документа. Призначення та класифікація документів. Документообіг. Загальні правила оформлення документів.

 

  1.  
Стиль ділового листування.
  1.  

Логічні елементи тексту та порядок його викладення. Шаблони та формуляр - зразки документа. 

 

  1.  
Реквізити документа. Правила оформлення сторінки. Оформлення бібліографічних списків та покажчиків.
Практична робота №1 «Правила та вимоги оформлення бібліографічних списків до письмової роботи»

 

  1.  
Правила та вимоги оформлення письмової роботи. Стандарти та уніфіковані системи документації.
Практична робота № 2 «Правила та вимоги оформлення письмової роботи»

 

  1.  

Тематична  робота

 

Технічні та програмні засоби обробки документів та інформації

  1.  

Системи управління електронними документами. Технічні засоби обробки документів та інформації. Класифікація офісної техніки. 

 

  1.  

Засоби створення, зберігання, обробки, копіювання і транспортування документів.

 

  1.  

Види систем обробки текстів. Комунікаційні технології.

 

  1.  

Завантажити Цікавинки (сайт "Інформашка")

Практична робота №3 «Використання технічних та програмних засобів для створення, редагування, друку та пересилання документів»

 

  1.  

Практична робота №4 «Створення   простих текстових документів, їх зберігання, копіювання та пересилання»

 

Електронний документообіг

  1.  

Електронний документ, його ознаки та правовий статус. Електронний документообіг.

 

  1.  

Електронний цифровий підпис. Особистий та відкритий ключі. Сертифікат відкритого ключа

 

  1.  

OCR-технології  для розпізнавання паперових документів.

 

  1.  

Забезпечення конфіденційності електронних документів. Електронний офіс.

 

  1.  

Практична робота №5. «Виконання основних процедур роботи з електронними документами»

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань модуля «Електронний документообіг»

 



Етапи роботи над комп`ютерним проєктом:
  1. Вибір теми.
  2. Постановка мети.
  3. Створення інформаційної моделі (словесний опис, блок-схема, карта - роздуму, таблиця тощо).
  4. Підбір та підготовка матеріалу.
  5. Вибір засобів реалізації проєкту.
  6. Створення програмного продукту.
  7. Створення презентації проєкту. Захист проєкту.
  8. Оцінювання результатів.

Завдання: реалізувати останні 4 етапи роботи над обраним раніше комп’ютерним дослідницьким проєктом, та надіслати для перевірки викладачу на поштову скриньку.

Немає коментарів:

Дописати коментар