5 клас


 Завантажити підручник

ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС (БОНДАРЕНКО) 
___________________________________________________

Електронний підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти
(Олена Бондаренко, Василь Ластовецький, Олександр Пилипчук, Євген Шестопалов)
___________________________________________________________________________________


__01.12.__


2. Дайте відповіді на питання https://forms.gle/M5PrTj7qF4bQc54XA






Клавіатурний тренажер РАТАТАЙП
https://www.ratatype.ua/

___________________________________________________  

ПРЕЗЕНТАЦІЇ СТІВА ДЖОБСА

5 найпотужніших технік у виступах Стіва Джобса, які працюють і досі

https://youtu.be/tP35mT_dmI0?si=cLtu3RXZWFhJ-6EV

___________________________________________________________________________________

ТЕКСТОВИЙ ПРОЦЕСОР

1. Виконати тестові завдання. Повідомити результат вчителю
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5493127
2. Виконати інтерактивну вправу. Повідомити результат вчителю
https://learningapps.org/view3229145
Додатково
Театр Іграшок (розвивальні ігри для дітей).
https://toytheater.com/

KAHOOT Текстовий редактор
https://kahoot.it/challenge/09892749?challenge-id=32fabb9f-b191-4196-b658-3b0a3f9b0994_1708873094722

___________________________________________________________________________________

ВІДЕОУРОКИ в СКРЕТЧ 3.0  https://www.youtube.com/watch?v=RtUscCsGmUQ&list=PL2RFwtecd2CXPpnGSaQrXSUz7ea95x0q5

СКРЕТЧ посібник https://drive.google.com/file/d/СКРЕТЧ

ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК  https://ua.izzi.digital/DOS/193559/193562.html

__________________________________________________________________________________

KAHOOT Комп'ютерні мережі

https://kahoot.it/challenge/09469438?challenge-id=32fabb9f-b191-4196-b658-3b0a3f9b0994_1709484132340&authuser=0
_________________________________________________________

Комп'ютерна графіка. Стаємо дизайнерами.

1. Відкрити підручник (електронний) на сторінці 72-73. "Стаємо дизайнерами"
2. Прочитати Відкриття 15 "Комп'ютерна графіка та її особливості".
3. Виписати в зошит про типи графічних зображень (ст. 72). Що таке піксель та растр?
4. Виконати інтерактивні вправи.
https://learningapps.org/view1884019

ДОДАТКОВО
Дізнайся більше про графічні редактори, використовуючи Вікіпедію.
GIMP https://www.gimp.org/

___________________________________________

Електронний додаток https://edodatok.com/inf5/

https://padlet.com/InnaTrishchuk/5-xbflk2hcpqt1bsr

НАВЧАЛЬНА ПРАКТИКА

1. Перейдіть за посиланням на сайт Година Коду.
2. Пройдіть 20 рівнів комп'ютерної гри.
3. Завантажте Сертифікат учасника, вказавши своє ім'я та прізвище.

https://studio.code.org/s/frozen/lessons/1/levels/1?lang=uk-UA

___________________________________________

Ракета 

Тема 25 – Google Диск

_________________________________________________________

https://youtu.be/87sXAzcTums

Як правильно створювати текст в електронному документі? 

Інструкція

https://drive.google.com/file/d/1McLyGp9Jjjq6MrfBu0-iy1CxvffsqBI-/view?usp=share_link

Графіка в СКРЕТЧ

https://youtu.be/c86ZyQDsUgk

Відео "Інформація та повідомлення"

Балансування на Phet

https://phet.colorado.edu/sims/html/balancing-act/latest/balancing-act_uk.html

Урок 3. Для чого досліднику потрібен гаджет?

https://www.ukrlib.com.ua/

https://cikavo-znaty.com/

https://uk.wikipedia.org/

Урок 2. Безпека в Інтернеті

Діємо онлайн "Клавіатурний тренажер" — https://www.ratatype.ua/

Оцінюємо себе. Розподіли твердження, запропоновані у вправі за посиланням

https://learningapps.org/view6196265

Урок 1. Безпека під час роботи з комп'ютером

http://LearningApps.org/view1293380

Немає коментарів:

Дописати коментар