Клавіатурний тренажер РАТАТАЙП
https://www.ratatype.ua/
_________________________________________________________
Підручник Бондаренко https://pidruchnyk.com.ua/2682-informatyka-6-klas-bondarenko.html
Формули в електронних таблицях1. Перегляньте прикріплене відео. youtube.com/watch?v=boBhyzNSfdc&authuser=02. Прочитайте §20.3. Запишіть конспект.4. Виконайте інтерактивну вправу та прикріпіть результат виконання https://rnk.com.ua/102667?authuser=0
Micro:Bit https://makecode.microbit.org/#editor
Мова Пайтон
Виконати інтерактивні вправи:
Вправа 1. Тестові завдання https://learningapps.org/view16486487Вправа 2. Кнопка Ок https://learningapps.org/view28697283
Вправа 3. Сніжинка https://learningapps.org/view25254043_____________________________________________________________________
Навчіться кодувати з найбільшим у світі сайтомвеб-розробників https://www.w3schools.com/
_____________________________________________________________________
Театр іграшок. Розвиваючі ігри для дітей https://toytheater.com/_____________________________________________________________________
Виконати інтерактивні вправи:
Вправа 3. Сніжинка https://learningapps.org/view25254043
https://kahoot.it/challenge/01264120?challenge-id=32fabb9f-b191-4196-b658-3b0a3f9b0994_1709061561211
|
1. |
|
Безпека
життєдіяльності під час роботи з комп'ютером. Інформаційні процеси. |
ст. 5-10 урок 1-2 |
|
2. |
|
Інформаційні системи |
ст. 11-17 урок 3 |
|
3. |
|
Інформаційні технології. Роль
інформаційних технологій у житті сучасної людини |
ст. 17-20 урок 4 |
|
4. |
|
Апаратна і програмна складові
інформаційної системи |
ст. 21-27 урок 5 |
|
5. |
|
Встановлення та видалення програм. Оновлення
апаратного та програмного забезпечення. |
ст. 27-37 урок 6-7 |
|
1. |
|
Онлайн-сервіси та їх функції.
Інформаційні джерела. Реєстрація та робота в сервісах |
ст. 38-49 урок 8-9 |
|
2. |
|
Цифровий слід. Заходи безпеки та
захисту. Поняття про захищені паролі |
ст. 50-61 урок 10-11 |
|
3. |
|
Факти та судження. Критичне
оцінювання інформації, отриманої з інтернету |
ст. 62-70 урок 12-13 |
|
4. |
|
Комунікація за допомогою мережі |
ст. 71-77 урок 14 |
|
5. |
|
Безпека в мережевих спільнотах |
ст. 77-82 урок 15-16 |
|
6. |
|
Поняття про хмарні технології. Реєстрація у хмарному сервісі. Тематичне оцінювання |
ст. 83-87 урок 17 |
|
1. |
|
Програмне забезпечення для створення
та відтворення простих аудіо- та відеоданих |
ст. 88-99 урок 18 |
|
2. |
|
Додавання до презентації аудіо- та
відеоданих |
ст. 99-103 урок 19 |
|
3. |
|
Поняття про мову розмітки тексту. Створення
простих вебресурсів |
ст. 104-112 урок 20-21 |
|
4. |
|
Публікація інформації в мережі
інтернет. Колажі, комікси. Створення колажів і коміксів в онлайн-середовищах |
ст. 113-120 урок 22-23 |
|
5. |
|
Блог. Відеоблог |
ст. 121-125 урок 24 |
ІІ СЕМЕСТР
|
1. |
|
Створення блогу в мережі інтернет |
ст. 125-129 урок 25 |
|
2. |
|
Інфографіка. Схеми, діаграми. Створення діаграм і схем у різних програмних середовищах. Тематичне
оцінювання |
ст. 130-141 урок 26-27 |
|
3. |
|
Додавання, редагування та
форматування таблиць в текстовому документі та в редакторі презентацій |
ст. 142-155 урок 28-29 |
|
4. |
|
Поняття електронної таблиці. Табличні
процесори, їхнє призначення. Середовище табличного процесора. Об’єкти
електронних таблиць – аркуш, клітинка. Введення, редагування даних основних
типів. Діапазон клітинок, його виділення |
ст. 156-170 урок 30-31 |
|
5. |
|
Форматування даних основних типів |
ст. 170-175 урок 32 |
|
6. |
|
Типи даних: числові, грошові, дати,
текст, відсотки. Обчислення з числовими даними електронної таблиці |
ст. 176-185 урок 33-34 |
|
7. |
|
Основні типи числових діаграм
(гістограма, лінійна, кругова). Об’єкти діаграм, їх властивості. Побудова
діаграм у середовищі табличного процесора. Тематичне оцінювання |
ст. 186-196 урок 35-36 |
Тема 4. Об’єкти та моделі. Алгоритми і програми
|
1. |
|
Поняття про модель. Види моделей |
ст. 197-204 урок 37 |
|
2. |
|
Етапи побудови комп’ютерної моделі.
Проведення комп’ютерного експерименту |
ст. 205-211 урок 38 |
|
3. |
|
Поняття про об’єкт у програмуванні.
Властивості об’єкта. Створення програмних об’єктів |
ст. 212-217 урок 39 |
|
4. |
|
Поняття події. Види подій. Програмне
опрацювання події |
ст. 218-222 урок 40 |
|
5. |
|
Змінювання значень властивостей
об’єкта в програмі |
ст. 222-226 урок 41 |
|
6. |
|
Вкладені алгоритмічні структури розгалуження |
ст. 227-233 урок 42 |
|
7. |
|
Вкладені алгоритмічні структури повторення. Тематичне оцінювання |
ст. 233-237 урок 43 |
|
8. |
|
Розв’язування задачі методом поділу
на підзадачі |
ст. 238-245 урок 44-45 |
|
9. |
|
Практичне програмування роботів |
ст. 246-256 урок 46 |
|
10. |
|
Складання проєктів на платформі
Micro:Bit. |
ст. 256 урок 47 |
|
11. |
|
Складання проєктів на платформі Micro:Bit. Тематичне оцінювання |
ст. 257-261 урок 48-51 |
|
12. |
|
Інструктаж з БЖД. Повторення та узагальнення вивченого |
урок 52 |
Інтерактивні уроки https://interact-lessons.com/?fbclid=IwAR3g4cpJwpbTErzkxCIUfRDFWRCu2ljmk0tzKDkZF3F3HFAewP8Z_vU3ym4
Інтерактивна вправа. Поняття про мову розмітки тексту
Немає коментарів:
Дописати коментар